Menu Close

Ο ταχυδρόμος χτυπά πάντα 2 φορές… (στην ταινία ίσως)

Γιατί στην πραγματικότητα όχι απλά δεν χτυπά, αλλά σου αφήνει ένα μπιλιέτάκι στην πόρτα ότι συγγνώμη μοσιού, δε σας βρήκαμε, ελάτε να πάρετε το δέμα από το μαγαζί μας γιατί έχουμε κιάλλους πελάτες ασούμε α! Ε και τι α κανς, α κατς α μαλώις;

Ε ναί λοιπόν, να κάτσεις να μαλώσεις.

Το ξέραμε ότι ήταν πάγια πρακτική των ταχυδρομείων και των ταχυταχυδρομείων (λέγε με κούριερ) να μην φέρνουν τα πακέτα και να καθυστερούν με παράδοση δεμάτων αλλά να αφήνουν το σημείωμα να πας να παραλάβεις εσύ και αυτοί να παίρνουν τα φράγκα (άλλη μια διακίνηση αλληλογραφίας που κάνει ο πελάτης μετά την εσωτερική αλληλογραφία που αναλαμβάνει σε δημόσιες υπηρεσίες, “Πρώτα στο πρωτόκολλο, μετά για το χαρτόσημο Μετά έλα να φιλήσεις της παντόφλας το οικόσημο“). Και είναι κοινό μυστικό αν είσαι άνεργος και αράζεις σπίτι γιατί μέσα ήσουν και δε χτύπησε κανείς. Αν έχεις κάμερες βλέπεις ότι επίσης δεν χτύπησε κανείς και άσε τον ντελιβερά να λέει, εντολές εκτελέι…

Αλλά ρε επιχειρηματίες της κακιάς ώρας στον τομέα παράδοσης αλληλογραφίας και δεμάτων στην Ελλάδα, σε περίοδο καραντίνας που ο κόσμος είναι σπίτι, να βάζεις το μπιλιέτο, ε αυτό είναι θράσος! Και μέσα στα μούτρα δεν τον κοροϊδεύουμε τον πελάτη γιατί κάποια στιγμή μας το κλείνει το μαγαζάκι ο πελάτης και μένουμε στον άσσο και πέρνουμε κιάλλους μαζί μας.

Αλλά δεν απέχει απο το τυπικό επιχειρηματικό μοντέλο Ελλάδος (αλλά και εκτός πολλές φορές) του “δεν πειράζει που έχω 10 ανάγκες, εγώ θα πάρω 1 άτομο, θα χρεώσω 10 άτομα και τα ρέστα παγωτό”. Κουραμπιέδες!

Στην αγορά ήρθαν τα πάνω κάτω με την καραντίνα αλλά ο κόσμος προφανώς και θα συνέχιζε να ψωνίζει απο τα πιο απλά έως και τα πιό σύνθετα για να του έρθουν στο σπίτι. Η τομέας των μεταφορών θα ήταν έτσι κιαλλιώς στα χάι του λόγω του πάσχατος με αποστολή αυγών, αρνιών, τσουρεκιών και λοιπών αλλά τελικά πάτωσε το σύμπαν.

28 Μαρτίου παραγγελία απο μέδιαμαρκτ για αποστολή στα ΒΠ και έφτασε 18 Απριλίου και μετά απο το ανάλογο κράξιμο στα σόσιαλ που μικρό ρόλο έπαιξε. Και βγήκε το τσέος των μήντια και πάμπλικ να μας πει συγγνώμη αλλά δεν το περιμέναμε και κάνουμε ότι μπορούμε. Αλλά σε αυτό θα αφιερώσω άλλο πόστ εξολοκλήρου γιατί όταν πιάνεις τιμόνι, το δεν το περίμενα σε καθιστά προς αποδρομή!

15 σχεδόν εργάσιμες ημέρες παιδιά είναι πολλές για ένα δέμα εντός νομού και εντάξει να μην μιλήσω για την παραγγελία με τα δώρα του βαφτισιμιού για πάσχα που απο 10 Απριλίου ακόμα έρχονται. Να δούμε αν θα προλάβουν και το Χριστός Ανέστη μέχρι να έρθουν ή θα το πάμε για αναλήψεως που ευτυχώς ο μπόμπιρας κοντά έχει και γενέθλια. Κατά τα άλλα, για το μαγαζί έγραφε φαρδιά πλατιά στην ιστοσελίδα ότι παραγγελίες με πασχαλινά εξυπηρετούνται με προτεραιότητα. Βέβαια μόλις μπήκε η μεγαλοβδομάδα, η επιγραφή εξηφανίσθη.

Που θέλω να καταλήξω; Η αγορά μπλόκαρε, πολλοί έμειναν χωρίς δουλειά και ευχαρίστως θα μετέφεραν και πακέτα απο το να μην έχουν μισθό να βάλουν τον επόμενο μήνα. Αλλά καμία εταιρία κούριερ δεν ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη και προσλάβει κόσμο γιατί προφανώς αυτή ήταν η πρακτική και απο πρίν απλά λίγοι περισσότεροι απογοητευμένοι/θυμωμένοι πελάτες. Και μάλιστα το ίδιο άτιτιουντ απο όλους που δείχνει καρτέλ! Οπότε καλό θα ήταν η ΕΕΤΤ να ασχοληθεί με το θέμα και αν υπάρχει κανας σωστός επιχειρηματίας να αρπάξει την ευκαιρία, θα βγάλει πολλά λεφτά με την τυπική δουλειά αυτή αλλά και την επόμενη περίοδο όσο κρατάνε τα μέτρα και βάλε.

Απο εμάς η κίνηση είναι απλή γιατι ιτ τέηκς του του τάνγκο. Θέλουμε να αγοράσουμε κάτι που μας αρέσει (εκτός τα πρώτης ανάγκης); Θα το βγάλει σε προσφορά το κατάστημα και με δωρεάχαχαχαχχαχ μεταφορικά; ΌΧΙ! θα κάνουμε αναμονή και θα το αγοράσουμε αργότερα. Έτσι κιαλλιώςσε 20-30 μέρες θα έρθει και θα περιμένουμε; γιατί να δώσουμε τα φράγκα στο μαγαζί, για να μείνει ανοιχτό και να μην διώξει κόσμο και καλά; Όχι, δεν αγοράζουμε μέχρι να ρυθμιστεί η αγορά. Μέχρι να μπορέσουν τα κάνουν την δουλειά σωστά, γιατί όσο φταίνε οι κούριερ, άλλο τόσο φταίνε και τα μαγαζιά.

Άργησε η παραγγελία πάνω απο μια βδομάδα 10 μέρες; ακύρωση και τα λεφτά πίσω για να γίνετε άνθρωποι! Να μάθετε να σέβεστε τον πελάτη πριν βγάλετε διαφημίσεις και μας ζαλίσετε τον έρωτα με τα σπαμ νιουζλέτερ, κάτσε σπίτι και αγόρασε το σύμπαν, εμείς θα στο στείλουμε με δωρεάν μεταφορικά. Όξω ρε!

Η υγιής επιχειρηματικότητα απέχει χρόνια πολλά και καλή χρονιά απο την κάρεντ πρίβιους και φιούτσερ κατάσταση στην Ελλάδα γιατί κάπου εκεί ενδιάμεσα στο ελληνικό φιλότιμο, μπαίνει το ελληνικό δαιμόνιο και κόβει η μαγιονέζα.

Φτιάξτε τις σωστές αλυσίδες, δώστε δουλειά στον κόσμο και όλα θα εκτιμηθούν. Οι συγγνώμες είναι δικαιολογίες και νάχαμε να λέγαμε που ένας σι λεβελ που σέβεται τον εαυτό του, δεν μπαίνει κάν στην διαδικασία. Μένει σπίτι του και βλέπει το ματς απο τον καναπέ.

Πρώτη φορά μπορούμε να πούμε την ιδιωτική πρωτοβουλία, πάρτε μάτι γατάκια, το κράτος σας έβαλε τα γυαλιά!

Εκεί που περιμέναμε να έχουμε απάντηση στα μέηλ και τα τηλέφωνα απο το ΙΚΑ, την εφορία, τον ΔΕΔΔΗΕ στα θέματα μας τον μήνα που δεν έχει Σάββατο, τελικά βγάλαμε άκρη σε 0-5 μέρες και απο τα μέδιαμαρκτ, εντζίαν, ει σι ες και λοιπές οδοντόκρεμες, ακόμα περιμένουμε τα πράγματα που αγοράσαμε.

Γιαυτό λοιπόν αγαπητέ καταναλωτή, πρόσεξε που τα δίνεις τώρα που τα έχεις γιατί όταν σου κάνει τέτοια κόλπα που τον πληρώνεις, αν κάπου παρακάτω φτάσεις να τον έχεις εργοδότη και να τον έχεις ανάγκη, ξέρεις τι θα σου κάνει και τότε θα είναι αργά για να αποφασίσεις οαεδ ή λιώσιμο το κορμί.

Απαράδεκτοι!

Share this post...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Leave a Reply

Connect with:




Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.