Menu Close

Άλλαξε ο Μανωλιός…

και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς ασούμε. Έτσι έκανε και η ΔΕΗ. Πέταξε ένα ΑΕ., ένα πιασάρικο μότο και ένα νέο λογότυπο και ήρθε η νέα εποχή. Σαν κάτι αγγελίες που πουλάνε γκόλφ 4 και έχουν νέες λάμπες ξένον και δερμάτινο λεβιέ και αμέσως έγινε γκολφ εντίσιον 25 και πήρε 2χιλιάρικα στην μεταπώληση…

το μόνο που κατάφερε η ΔΕΗ στη νέα εποχή είναι απο εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, να γίνει και με τη βούλα εισπρακτική και μάλιστα απο τις χειρότερες γιατί ο λύκος κιαν εγέρασε.. Δημόσιο μενταλιτέ ακόμα και στα νέα μυαλά που μπήκαν μέσα λες και τους ψέκασαν μαυτό που τα κάνει αόρατα (τα μυαλά και τη λογική).

Δεν άλλαξες το όνομα του κατόχου του ρολογιού γιατί εκτός των άλλων ένα πρόχειρο κόστος είναι 130 ευρά η εγγύηση, 150 ευρά το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου και τα νεύρα σου κοκορέτσι για να καταφέρεις να κάνεις τη διαδικασία γιατί πρέπει να την κάνεις με βάση τα γούστα της ΔΕΗ. Έτσι λοιπόν όταν πας να κάνεις την διαδικασία σε ρωτάει η ευγενική μίστρες για να σε καταγράψει και να το χρησιμοποιήσει εναντίον σου “αποδέχεστε το χρεωστικό αν προκύψει απο το προηγούμενο κάτοχο;” και λες ναι φυσικά γιατί εσύ πληρώνεις τον λογαριασμό και ξέρεις.

Ρωτάς όμως τη μίστρες “εσείς δέχεστε να μου επιστρέψετε το πιστωτικό;” γιατί ξέρεις ότι είναι τόσο στροφάτοι στη ΔΕΗ που αν δεν περάσει το παλουκάρ να κάνει μέτρηση και αν δεν είναι ανοιχτό το ονλαην για να δώσεις μέτρηση σε χρεώνουν με βάση τη χρήση ενός χρόνου πριν την αντίστοιχη περίοδο. Δηλαδή αν το καλοκαίρι του 2019 έκανες 700 γιούρα γιατί κάψωνες και το καλοκαίρι του 2020 πήγες μετανάστης στα ορυχεία του Βελγίου για κάρβουνο, πάλι 700 θα πληρώσεις και θα στα χρωστάνε μέχρι την απογραφή! Έτσι η μίστρες δεν ξέρει τι πρέπει να σου απαντήσει γιατί δεν είναι στο σκριπτ και μπλοκάρει και σε ξαναρωτάει αν δέχεσαι το χρεωστικό. Μωρή μαγδάλο, το είπαμε ναι αλλα κιεσείς πρέπει να δεχτείς το πιστωτικό γιατί αν χαθούν 700 θα γίνει μακελειό και κανείς δεν ξέρει να απαντήσει με σιγουριά γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι στο μυαλό, γιαυτό!

Γιατί προχωράς την διαδικασία, για να μην σου ζαλίζουν τον έρωτα κάθε φορά αν είσαι ο συμβαλλόμενος για να σου δώσουν απόρρητες πληροφορίες όπως τι πληρώνεις στην ερτ, στις ανανεώσιμες και στο επίδομα των τελωνειακών και να πρέπει να τους απαντήσεις οτι ο συμβαλλόμενος είναι εν τόπω φωτεινώ, εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναψύξεως και να σου πουν α! με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ να σας πω, θέλω να μου φέρετε ε9, πιστοποιητικό εγγύτερου συγγενή, ληξιαρχική πράξη θανάτου, αίμα παρθένας, λυρί κόκορα, πράσινο σαπούνι και τρίχες μαλιαστούπας για να πάρετε την πληροφορία, γιατί; γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι μιας εισπρακτικής, γιαυτό.

Γιατί έρχεται ο εκκαθαριστικός της γιαγιάς και πρέπει να επιστρέψουν 130 ευρά και έρχεται και ο λογαριασμός καλωσορίσματος στο όνομα σου και χρωστάς 148 ευρώ για την εγγύηση και παίρνεις τηλέφωνο να ρωτήσεις γιατί δεν πιστώνεται απευθείας και σου λέει να κάνουμε ταυτοποίηση αν είσαι ο συμβαλλόμενος και η μίστρες σε ρωτάει μέχρι και τι νούμερο παπούτσια φοράς, με πόσες φούσκες πίνεις τον ελληνικό και αν θές το μπέργκερ γουελ νταν γιατί; γιατί είναι εισπρακτική και είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Γιατί λες το αφμ και την ταυτότητα σου με ταχύτητα που δεν πρόλαβε να νιώσει τι της χτύπησε και επειδή δεν της είπες και το δεύτερο όνομα, που ανάθεμα την ώρα κατάρα τη στιγμή, σου κάνει μανούρα “μα δε μου το είπατε”, γιατί; γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι.

Γιατί της λές ότι κάντε απευθείας την πίστωση παιδιά να ξεμπερδεύουμε, γιατί να πληρώνω ενώ μου χρωστάτε, γιατί σου τη λένε ότι δεν είσαι καν ο κληρονόμος! Θες ρε μπαγλαμά να μιλήσεις με τον κληρονόμο που έχει αλτσχάιμερ; γιατί τότε πρέπει να φέρεις τα παραπάνω δικαιολογητικά αλλιώς δεν. Κιαν δεν μπορείς να τα φέρεις θα μείνουν εκεί τα λεφτά. Γιατί εν μέσω κόβιδ που πρέπει να τα βγάλεις ηλεκτρονικά, πρέπει να έχεις πεθάνει μετα το 2013 για να το πάρεις ονλάην αλλιώς πρέπει να πας στην υπηρεσία και αν δεν μπορείς θα μείνουν εκεί τα λεφτά. Γιατί ζητάς τον υπεύθυνο και πρέπει να σε σταυρώσουν καλύτερα απο το να στον δώσουν. Γιατί κάνεις αίτημα να σε πάρει τηλέφωνο και κάνει μια εβδομάδα για να σε πάρει αλλά σου έκαναν τους καμπόσους όταν ρωτούσες πότε θα σε πάρει και σου έλεγαν άμεσα. Γιατί; γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι, γιατί δεν θέλουν να δουλέψουν, γιατί δεν μπορούν να δουλέψουν γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι και ας είναι ΑΕ.

Γιατί μετά την μια εβδομάδα πρέπει να μιλήσεις το παλικαράκι 45 λεπτά να του εξηγήσεις γιατί δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει και εκεί να θέλει να σε εξυπηρετήσει ενώ δεν μπορεί και ενώ του λες ότι δώσε μου αγόρι μου τον υπεύθυνο μην τα ακούσεις εσύ που δεν φταίς και δεν πληρώνεσαι καλά να τα ακούσεις, εκεί επιμένει και παίζει χαλασμένο τηλέφωνο σε ότι τον ρωτάς και σου λέει μισο λεπτο, σε βάζει στην αναμονή για να γυρίσει να σου πει αυτό που του είπαν και θα κέρδιζαν όλοι αν μιλαγες απευθείας. Γιαυτό λοιπόν θα τα ακούσεις στο τέλος γιατί εσύ το ζήτησες, γιατί; γιατί είστε δημόσιοι υπάλληλοι και δουλεύετε για μια εισπρακτική και τίποτα παραπάνω.

Γιατί παίρνεις 20 διαφορετικά τηλέφωνα για να κάνεις αιτήσεις να μιλήσεις με υπεύθυνο και ο καθένας ακολουθεί άλλη διαδικασία. Σου κάνει ταυτοποίηση και μετά για το αίτημα σου ξαναζητάει τα στοιχεία που έκανε πριν ταυτοποίηση. Γιατί; γιατί είναι δημόσιος υπάλληλος. Και του τα λες με νευρικό γέλιο πια γιατί είναι γελοίο και σουρεάλα.

Γιατί; γιατί τελικά σε πήρε ο υπεύθυνος να σου πει ότι κ. σας έλεγαν μαλακίες και οι 20-30 που μιλήσατε 2 φορές μέσα στην εβδομάδα, σας έλεγαν παπαριές ότι αυτή είναι η διαδικασία και δεν γίνεται κάτι άλλο, σας έλεγαν ένα κάρο χαζομάρες γιατί αφου υπογράψατε οτι αποδέχεστε, αποδέχεστε και χρεωστικό και πιστωτικό, γιατί; γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Και αφού το δεχτήκατε θα πιστωθούν τα χρήματα απευθείας στον δεύτερο ή στον τρίτο λογαριασμό γιατί είναι θέμα λογιστηρίου και μαντέψτε, είναι και αυτοί δημόσιοι υπάλληλοι και πρέπει να πάρει 4 μήνες για να πιστώσουν 130 ευρά. Και όταν τα ακούει γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι σου λέει 1000 συγγνώμη για τις λάθος πληροφορίες που πήρατε απο 30 άτομα απλά δεν ξέρουμε που μας πάνε τα 4, γιατί; γιατί είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι!

Γιατί αν άκουγα αυτά που θα μου γράψετε στα σχόλια τι φταίνε τα παιδιά των 300 ευρώ που απαντάνε στα τηλέφωνα θα σας πω ότι αν δεν τα άκουγαν για να μιλήσω με υπεύθυνο θα συνέχιζαν να μου δίνουν λάθος πληροφορία και να πρέπει να κάνω μια διαδικασία να πάρω χαρτιά τα οποία θα ήταν άχρηστα και όταν τα πήγαινα θα γινόταν μακελειό!

Γιατί; Γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Είναι μια εισπρακτική και τίποτα άλλο.

Share this post...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Leave a Reply

Connect with:




Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.