Ήρθε ο καιρός λοιπόν να γίνει πραγματικότητα η παρουσίαση του rs4 κιας έχει σταματήσει το μοντέλο να παράγεται και σε λίμο και σε στέησον αλλά και το κάμπριο (άλλωστε για την πλάκα μας γράφουμε. αν πέρναμε λεφτά θα το κάναμε on time).
ήταν ένα απο τα πρωινά (τα τόσα πλέον που σύντομα θα ονομαστώ vip guest) στο ομορφότατο Neckarsulm στην πατρίδα της Quattro gmbh εκεί που τα s και rs μοντέλα της αγαπημένης μας audi γίνονται πραγματικότητα.
εκεί λοιπόν που βολτάρουμε και είμαστε μεταξύ…
φρούτου και…
τυριού, πέφτει το μάτι μας και σε δύο εκδόσεις του rs4. Την avant…
εκείνη την στιγμή πετάμε τσάντες, βιβλία, περιοδικά, καφέδες, σάουντιτς, το τηλέφωνο της κοπελιάς απο την υποδοχή, το ανοιχτό πουκάμισο που φοράμε για να δείξουμε στους γερμανούς τι θα πεί δασύτριχο στήθος και τρέχουμε καταπάνω στο αυτοκίνητο φωνάζοντας “κάτω τα χέρια και μακριά. είναι του bill” (τώρα δεν διευκρινίσαμε αν είναι του bill σε φώτο, στα όνειρα, σε κλίμακα 1:28 αλλά το πιάσανε το υπονοούμενο και έφυγαν απο τα πλάνα).
Ας ξεκινήσουμε απο την έκδοση avant λοιπόν.
πρώτα απόλα να σχολιάσουμε το χρώμα. πρώτη εντύπωση είναι “έλεος, κάτι πιό σπόρ δεν υπήρχε?” αλλά πηγαίνοντας πιό κοντά είδαμε αυτό που θα δείτε και εσείς στην φότο με το φλάς πλέον…
τι βλέπουμε δηλαδή?! ότι ενώ το χρώμα φαίνεται μάτ δεν είναι. Είναι μεταλλικό. Εμένα προσωπικά που ενώ έχω αυτοκίνητο με μεταλλικό χρώμα και είπα ποτέ ξανά γιατί το γυαλίζεις ,το περιποιείσαι και δεν το δείχνει καθόλου έτσι λίγο για το γαμώτο να σε ευχαριστήσει λίγο, το συγκεκριμένο θα το προτιμούσα άνετα. (τί σας λέω τώρα ε? εσείς θέλετε να πάμε στα άλογα γιατί όλα τα άλλα που λέμε είναι πράσινα άλογα? όχι, εγώ γράφω, όπως θέλω εγώ θα το πάω )
αυτή την εικόνα θα δεί ο κακομοίρης μπροστινός στον καθρέφτη του όταν θα του ανάψετε φώτα απο μακριά γιατί εσείς πηγαίνετε αριστερά με 250 – 280 και αυτός με 100-120. Και λέω απο μακριά γιατί μέχρι να καταλάβει τι πάει να παιχτεί, τί είναι αυτό που του ανάβει φώτα, γιατί κλπ θα του πάρει λίγη ώρα και το πιθανότερο να σας κοστίσει μία παράβαση του νόμου (όχι για μια στάση στη διπλή γραμμή του δρόμου…) αλλά μια προσπέραση απο δεξιά.
αυτό λοιπόν θα δεί και ολοκληρωμένα. Αρκετά επιθετικό ε? που να το ακούσετε κιόλας…
Επειδή όμως στην Ελλάδα ζείτε το πιθανότερο είναι να πέσετε στον λεγόμενο άρχοντα του δρόμου ο οποίος δεν θα κάνει δεξιά να περάσετε. Σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα είναι απλά. ελαττώνεται ταχύτητα, πάτε απο δεξιά και κρατάτε την ίδια ταχύτητα. έτσι θα του δείξετε…
τον ωραίο σας καθρέφτη με μεταλλικό καπάκι, το νίκελ μαμά στόλισμα και όχι lidl κατάσταση, τα ωραιότατα σκούρα φιμέ,
τα βράγχια του αυτοκινήτου, τις πανέμορφες και σπόρ 19άρες ζάντες 255/35, τις φρενούκλες,
τα έντονα φουσκώματα στο αμάξωμα, και την λεπτομέρεια rs4 στα νεύρα της πόρτας.
θα δεί λοιπόν δίπλα του κάτι τέτοιο. Αφού του δώσατε να καταλάβει τι οδηγείτε για να διαλύσετε κάθε σύννεφο αμφιβολίας οτι δεν κατάλαβε, χαϊδεύεται λιγάκι το γκάζι και βλέπει πλέον,
λίγα και καλά. Την μπούκα τεραστίων διαστάσεων για μαμά με έξτρα την γατοφωλιά και το σηματάκι s4 το οποίο πωλείται και στα καταστήματα για τους wanna be or better wanna have…
όταν πλέον θα αρχίσετε να απομακρύνεστε αυτή η εικόνα θα μείνει στον “άρχοντα του δρόμου” όχι τόσο απο θέμα ομορφιάς αλλά για τον τρόπου που θα ξεμπαζώσετε το οδόστρωμα.
Φτάνει όμως με τους άλλους. Ας δούμε τι θα βλέπετε εσείς.
ανοίξαμε την πόρτα. αφού περάσουμε το πρώτο σόκ και μαζέψουμε την γλώσσα μας πάλι μέσα στο στόμα θα προσέξουμε…
το μεταλλικό σηματάκι audi exclusive που αυτόματα μας δίνει να καταλάβουμε ότι στο εσωτερικό έχουν πέσει πολλά λεφτα (πακέτα exclusive κοστίζουν απο 2500, 3500, 4500 ευρά) την επένδυση τύπου ανθρακόνημα (ρε μπάς και είναι όντως ανθρακόνημα?!).
Τώρα ήρθε η ώρα να καθήσουμε τον αγαπημένο μας φίλο στο φούλ ρυθμιζόμενο μπάκετ κάθισμα. Γιατί φούλ? γιατί δεν ρυθμίζεται απλά μπρός πίσω και πάνω κάτω. ρυθμίζονται και τα πλαινά, και τα μεσαία και τα μπροστινά και αν δεν διαβάσετε καλά τις οδηγίες χρήσεις μπορεί να χρειαστείτε βοήθεια για να σας βγάλουν απο εκεί μέσα.
αναπαυτικά ακουμπάμε την πλατούλα μας στο κάθισμα,
και τέλος το κεφάλι σωστά στην θέση του γιατί με τις σφαλιάρες που τρώει ο οδηγός απο τα G μπορεί να πάρει και το σβέρκο στα χέρια…
φυσικά ούτε οι πίσω θα μείνουν δυσαρεστημένοι.
ίσως λίγο να ενοχληθούν απο τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια πίσω αλλά με τον τρόπο που θα οδηγείτε το θηρίο δεν νομίζω να έχουν διάθεση για παράπονα…
αφού ρυθμίσατε τελικά μετά απο ώρα, σωστά το κάθισμα τώρα είστε πλέον στην ευχάριστη θέση να απολαύσετε το παρακάτω θέαμα…
flat bottom πολυλειτουργικό τιμόνι, με διακριτικά rs4 και φυσικά…
καντράν με τελική 310 και τα κόκκινα να ξεκινούν απο τις 8000. φυσικά τα διακριτικά rs4 είναι παντού (που θα πάει, θα το πιστέψεις κάποια στιγμή ότι το οδηγείς, ότι το έχεις, ότι είναι δικό σου (αρκεί να μην χρειαστεί να πιστέψεις κάποια στιγμή ότι το χρωστάς ακόμα, ότι ήρθαν και το πήραν το πρωί απο την τράπεζα και έφυγαν με τις πάντες, πράγμα που εσύ δεν έκανες γιατί έκαιγε πολύ βενζίνη που δεν ήταν μέσα στα 1000 ευρώ δόση το μήνα για leasing).
γυρνώντας λίγο το κεφάλι προς τα δεξιά θα δείς το ηχοσύστημα, navi, “έχω πάνω μου όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου καλά θα κάνεις να με μάθεις” mmi,
που δίνει εντολή στα παραπάνω ηχεία να αναπαράγουν το cd που μόλις έβαλες με τις επιτυχίες του σαλέα, τερλέγκα, ρέμο, βανδή.
είμαι σίγουρος ότι έχεις απορία τί χωράει μέσα στο ντουλαπάκι, οπότε θα στην λύσω και αυτή. ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. το πήρες για το τί είναι. αν ήθελες χώρους να έπαιρνες ένα πολυμορφικό-οικογενειακό (τι δεν έχει η άουντι? να πάρεις vw στην ίδια τσέπη πάνε τα λεφτά που δίνεις).
καλά καλά. avant είναι, έχει κάτι χώρους στο πόρτ μπαγκάζ για το λάδι απο το χωριό, τις διακοπές-μετακόμιση που κάνεις με γυναίκα και παιδί για 3 μέρες κάπου κοντά.
Αρκετά όμως με το τί βλέπεις εσύ μέσα στο αυτοκίνητο. Ας πάμε να δούμε τι βλέπει ο έμπειρος τεχνικός της αντιπροσωπίας που το πάς για σέρβις (τί διακρίνεις μια ειρωνεία στο έμπειρος τεχνικός? σωστά διακρίνεις, απευθύνομαι στο σωστό κοινό).
ας κάνουμε και συστάσεις αν και είναι περιττές νομίζω.
4163 cc (4.2 v
420 ps / 7800 rpm
430nm / 5500
4.8 τα 0-100
250 τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη
φυσικά quattro
αυτό λοιπόν ήταν το audi rs4 avant και τώρα πάμε στο audi rs4 cabrio χωρίς σχόλια (εκεί που είναι απαραίτητο θα μπούν όμως)
ναι ξέρω το έχεις ξαναδεί σαν εικόνα αλλά οι κόκκινες ραφές είναι που κάνουν την διαφορά
το μαγικό κουμπί της οροφής.
Αυτά ήταν λοιπόν τα rs4 avant και cabrio.
λεφος