Menu Close

Καλό αλλά ακριβό το μικρό

a1

Αυτή τη φορά λοιπόν για τις ανάγκες της μετακίνησης και μιας και τα παιδιά εκεί στην europcar ερλάγκεν τα έκαναν λίγο θάλασσα και με έριξαν στην κατηγορία εκόνομυ ελίτ (δεν με πολυχάλασε τελικά αφού κόστισε λιγότερο) έγινα για 4 ημέρες κάτοχος ενός μαύρου άουντι α1 χειροκίνητο (5τάχυτο), ντίζελ 1,6 (δυστυχώς εγώ ήξερα ότι ο 1.6 βγάζει μόνο 105 άλογα ενώ τελικά υπάρχει και έκδοση με 90. οπότε δεν μπορώ να σας πω ποιά έκδοση ήταν αν και νομίζω μικρή η διαφορά) με ελαστικά 215/45/16 ντάνλοπ σπ σπόρτ μ+ς

a9

Στις 4 αυτές μέρες είχα την χαρά να το φορτώσω με 1547 χλμ και να το γεμίσω με 81,88 λίτρα ΜΠίζελ. Μέση κατανάλωση λοιπόν στα 5,29 λίτρα/100κμ δεν το λες και άσχημο με το σκεπτικό ότι τα χλμ έγιναν σε αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες απο 120 έως 200 με τάση περισσότερο προς το τάπα και μαλλιά. Να πω την αλήθεια όμως σε αυτό το σημείο, ότι το περυσινό γκόλφ 7 2.0 τδι μου φάνηκε λίγο πιο οικονομικό σε παρόμοιες ταχύτητες.

a3

Το αυτοκίνητο στιβαρό και χωρίς να χάνει σε άνεση, έμπαινε στις στροφές με ότι χλμ κιαν είχες με την ίδια ευκολία και χωρίς φόβο και πάθος. Ο ήχος του κινητήρα σε κλασσικά για την εποχή ντίζελ επίπεδα είτε σε λίγες είτε σε πολλές στροφές, μόνο που το βουητό ερχόταν μέσα στην καμπίνα στις μεγάλες στροφές ή τα πολλά χλμ. Απο ηχομόνωση περίμενα κάτι καλύτερο για άουντι.

Το εσωτερικό μίνιμαλ, καθόλου κακό (αν και προσωπικά μαρέσει το αυτοκίνητο διαστημόπλοιο με κουμπιά παντού). Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών ωραιότατο αν και μου φάνηκε άχρηστο (είμαι πολύ δύσκολος τελικά). Αν και το αυτοκίνητο σπορ δεν θα σταματήσω ποτέ να δηλώνω ότι το τετράκτινο τιμόνι είναι ότι καλύτερο αν οδηγείς συντηρητικά σαν εμένα. Οθόνη στα όργανα για πολλές πληροφορίες, κατάσταση του αυτοκινήτου (χλμ, κατανάλωση κλπ), ραδιόφωνο, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, οδηγίες απο το νάβι (επίσης άχρηστο γιατί το μάτι πάει κλασσικά στην μεγάλη οθόνη του νάβι). Απο μουλτιμύδεια μόνο μια είσοδος για καρτούλα σδ και υποθέτω πως το δεύτερο σλοτ είναι για χάρτες του νάβι. Θα ήθελα μια είσοδο υσβ. Επίσης σύνδεση του κινητού με μπλούτουθ για πραγματοποίηση κλήσεων αλλά και για να ακούσεις μουσική. Βιντεάκια απο το γιουτιούμπ τα άκουγα μια χαρά απο τα ηχεία (δεν έψαξα αν μπορώ να τα δω στην μεγάλη οθόνη).

Και τέλος το καλύτερο! MMI® Navigation plus κύριοι! στην Γερμανία κόστος σαν έξτρα 2600 ευρώ που αξίζουν μέχρι τελευταίο σεντ! Όχι κανένα νάβι του εμπορίου δεν μπορεί να το αντικαταστήσει! δεν ξέρω αν γιαυτό το αυτοκίνητο θα έπαιρνα αυτή την έκδοση και όχι την απλή με τα 1600 ευρά αλλά σε ένα πιο μεγάλο μοντέλο αυτό το μπλιμπλίκι δεν θα έλειπε με Τ Ι Π Ο Τ Α ! Με TMC PRO κάνει τα ταξίδια σου στην ευρώπη (αχ όχι στην ελλάδα, μην είσαι πεζός) απόλαυση. Συνεχόμενη ενημέρωση για την κίνηση και συνεχή δυναμική ανανέωση της διαδρομής για να μην κολλήσεις στιγμή στην κίνηση! Σβέλτο στους υπολογισμούς με κλασσικά τρεις διαφορετικές προτεινόμενες διαδρομές στην αρχή του ταξιδιού (γρήγορη διαδρομή σε χρόνο, γρήγορη διαδρομή σε χλμ και διαδρομή φιλική προς το περιβάλλον). Εξαιρετική λεπτομέρεια στην οθόνη ανα πάσα στιγμή και την κρίσιμη ώρα της εξόδου και της στροφής, τόση λεπτομέρεια με γραφικά που αν χάσεις την έξοδο πήγαινε για σύνταξη αναπηρίας! Και ακόμα ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό που βελτιώθηκε σε σχέση με πέρυσι και το ανάλογο νάβι στο γκόλφ. Η ενημέρωση για  την κίνηση στον δρόμο είναι ανάλογα την φορά του αυτοκινήτου στην διαδρομή. Αν λοιπόν είσαι στον αυτοκινητόδρομο προς μόναχο αλλά στον ίδιο αυτοκινητόδρομο στην αντίθετη κατεύθυνση προς βερολίνο έχει κίνηση δεν θα μπερδευτεί και δεν θα σου κάνει καμιά αλλαγή όπως έκαναν μέχρι πρότινος τα νάβι που δεν μπορούσαν να καταλάβουν αν η συμφόρηση ήταν στην λωρίδα σου ή την αντίθετη! Εξαιρετικά, μπράβο φβ γκρούπ!

a2

 

Τα καθίσματα ωραία, σπόρ και άνετα (έχει γίνει καλή δουλειά και παρόλο που είναι μπακετιές δεν κουράζουν σε μεγάλα ταξίδια). Χώρος για τους μπροστινούς άφθονος, για τους πίσω δεν δοκίμασα αλλά απο συνεπιβάτες δεν άκουσα παράπονο. 4θέσιο!

a7

 

Κάπου εδώ να πω ότι το αυτοκίνητο επίσης ήταν εξοπλισμένο με όλα τα πακέτα φωτισμού και έξω αλλά και μέσα. Μέσα λοιπόν ωραίος λευκός απαλός κρυφός φωτισμός στις χειρολαβές στις πόρτες και στα πόδια, κόκκινος φωτισμός απο την πλαφονιέρα με κατεύθυνση προς το ταμπλό. Έξω το αυτοκίνητο με τα κλασσικά όμορφα ντέη λάητ, φώτα ομίχλης και ΜΠΙ-ΞΕΝΟΝ. Επίσης τα μπι-ξένον αξίζουν όλα τους τα λεφτά (ναι τα εργοστασιακά, όχι τα κινέζικα απο το εβαυ, δώσε κάτι παραπάνω, άουντι παίρνεις). Σε απόλυτο σκοτάδι τα μεγάλα κάνουν την νύχτα μέρα και σε σινιάλο δεν παρατηρούμε καμία καθυστέρηση. Φυσικά και λειτουργία αυτόματων φώτων για να μην έχεις να σκέφτεσαι σαν ελληναράς πότε να τα ανάψεις στα τούνελ και πότε να τα σβήσεις.

a10

Αναμενόμενα το αυτοκίνητο είναι τόσο μικρό που θα είχε κιτ επισκευής ελαστικών και όχι ρεζέρβα (τσάμπα βάρος και χώρο)

a8

Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά για πόλη και τα ψώνια της ημέρας αλλά όχι και για το καρότσι για την μεταφορά τους!

a5Κάτι άλλο που βρήκα βελτιωμένο και εξαιρετικό με την ευκαιρία που το αυτοκίνητο είχε κρούζ κοντρόλ (ιδιαίτερα χρήσιμο σε ταξίδι στην ευρώπη (αχ όχι στην ελλάδα, μην είσαι πεζός) είναι το εξής. Παλιά αν είχες χειροκίνητο κιβώτιο και κρούζ κοντρόλ τότε με το πάτημα συμπλέκτη για αλλαγή ταχύτητας, το κρούζ κοντρόλ απενεργοποιούνταν, κάτι που δεν συνέβαινε στα αυτόματα. Όχι πια όμως. Με χαρά είδα αλλαγές απο τετάρτη σε πέμπτη με το κρούζ κοντρόλ ενεργοποιημένο και να λειτουργεί κανονικά μετά την αλλαγή. Μπράβο φβ γκρούπ για ακόμα μια φορά.

Σε γενικές γραμμές αρκετά ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο και τις λειτουργίες του και τα έξτρα του. Ευχαριστημένος όμως για να το νοικιάσω σχετικά φτηνά, για μερικά ταξιδάκια και λίγες μέρες. Στα 20-21κ ευρά βρίσκω ότι είναι ακριβό για αυτοκίνητο πόλης χωρίς λόγο (εντάξει είναι άουντι και?). Υπάρχουν πιο τίμιες επιλογές για κάποιον που δεν έχει θέμα με τις μάρκες και θέλει αυτοκίνητο πόλης αγοράζοντας ένα σκόντα σίτιγκο ή ένα σέατ μιάου (όχι το απ της φβ είναι επίσης ακριβό). Ο 1,6 τδι τραβάει μια χαρά αν είσαι συνηθισμένος τουρμπάτος (και κάνεις τις ανάλογες αλλαγές (εγώ παλιά ατμοσφαιρική καραβάνα δυσκολεύομαι να κάνω αυτές τις αλλαγές και στις ατμοσφαιρικές στροφές είναι τάφος)). Κρίνω ότι ο 2.0 τδι είναι πιο οικονομικός και λιγότερο θορυβώδης.

Είμαι σίγουρος βέβαια ότι αν δεν είχαμε κρίση και στην σ1 έκδοση, η αθήνα θα είχε βρομίσει απο αυτό το μοντέλο μιας και θα πηγαίνει τραίνο!

Share this post...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Leave a Reply

Connect with:





Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.