… κιόμως άντεξε. Φλόγα ινσουλίνης το παγκρεάς μου μα δεν βάσταξε. Για τσιμπούσι απόψε πάω μες την αγορά, μην φοβάσαι σαγαπάω σακχαροδιαβητικά, που λέει σε…
Σήμερα Κυριακάτικα ξύπνησα, παραδόξως νωρίς, κατά τις 10.30. Πήγα στην ωραία ζεστή κουζίνα να πιώ το πρώτο ποτήρι νερό της ημέρα και να φάω τα…