Menu Close

Τηλ. Πωλήσεις = Θα με πείσεις γιατί δεν θες το προιόν μου!

 

Και πριν ο κόκορας λαλήσει 3 απο το τελευταίο κρούσμα σχολιασμού επιλογών του πελάτη, σήμερα είχαμε νέα κόλπα!

Όλοι έχουμε ιστορίες απο κάποιον ταλαίπωρο που δουλεύει για 3,60 (ή και με ποσοστά επι των πωλήσεων) σε μια εταιρεία της κακιάς ώρας που κάνει την δύσκολη δουλειά να δημιουργήσει ανάγκες (όπως λένε στην λιανική) ή να σου φορτώσει άχρηστα προιόντα και να της δώσεις τα ωραία σου λεφτά με το στανιό! (όπως λέμε αφού κλείσουμε το τηλέφωνο μεσημεριάτικα).

Έχουμε εμπειρία απο ωραίες φωνές, απο αστείες ατάκες, απο πετυχημένη πώληση, απο παλτά που δεν ξέρουν τη δουλειά τους και ενώ είσαι πελάτης της Χ εταιρείας σε παίρνουν απο την Χ εταιρεία να σε κάνουν πελάτη και τα παραδείγματα δεν τελειώνουν ποτέ γιατί ο κλάδος των πωλήσεων είναι ο μόνος που προσφέρει δουλειά μετά τον τουρισμό (αν και τέτοια δουλειά που προσφέρει προτιμώ να πάω στα ορυχεία του βελγίου).

Επειδή ξέρω τι κυκλοφορεί στην αγορά σε αυτά που συνήθως προσφέρονται και επειδή δεν με ενδιαφέρει να κάνω αλλαγές ούτε στα τηλέφωνα, ούτε στις ασφάλειες ούτε σε τίποτα προσπαθώ πάντα να τελειώνω την κουβέντα άμεσα γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος επικοινωνίας.

Πολλές φορές ένα ευχαριστώ δεν θα πάρω – δεν θέλω αρκεί φτάνει για να σου πούν ευχαριστούμε και να κλείσουν το τηλέφωνο. Άλλες φορές επειδή δεν πετυχαίνει πρέπει να εξηγήσεις παραπάνω κάποια πράγματα. Στην αρχή το έκανα αλλά επειδή με κουράζει να πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας χωρίς λόγο το έκοψα και σε ατάκες γιατί να πληρώνετε περισσότερα στην Χ εταιρεία ενώ σας το δίνω εγώ φθηνότερα, άρχισαν απαντήσεις τύπου “μαρέσει να σκορπάω λεφτά”, “στηρίζω Χ φανατικά γιατί μαρέσει το λογότυπο”, “φεύγω μετανάστης”.

Σήμερα ο τυχερός (γιατί αφού ήταν η μάνα μου στο τηλέφωνο και όχι εγώ, τυχερός ήταν) ήταν κάποιος απο μια εταιρεία τηλεφωνικών πωλήσεων που συνεργάζεται με την φόρθνετ.

Η μάνα μου έχει πάρει σαφείς εντολές ότι δεν αλλάζουμε τίποτα σε ότι έχουμε (είτε σταθερά είτε κινητά) οπότε ευγενικά αρνήθηκε. Αφού ο τυπάκος επέμεινε η μητέρα μου αρνήθηκε ξανά λέγωντας ότι είμαστε ευχαριστημένοι με τον ΟΤΕ και δεν αλλάζουμε. Τότε υπόθηκε το καλύτερο επιχείρημα που θα με έκανε να αλλάξω και να πάω στην φόρθνετ #not “προτιμάτε να δίνετε τα λεφτά σας στους γερμανούς και όχι στους έλληνες?”

Επειδή μπορεί να πέσει το άρθρο σε κάποιο τμήμα της εταιρείας αυτής (αν και δεν θα μείνω μόνο στο μπλογκάρισμα) να πούμε ότι:

  • Για τις προσφερόμενες υπηρεσίες της φόρθνετ μπορεί κάποιος να διαβάσει σχόλια στο ίντερνετ ή απο κάποιο φίλο που σίγουρα όλοι έχουμε και ήταν δυσαρεστημένος πελάτης.
  • Η φόρθνετ δεν προσφέρει dsl over isdn και εγώ θέλω isdn γιατί έτσι γουστάρω και δεν θέλω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν!
  • Στην τελική οι γραμμές είναι του ΟΤΕ και προτιμώ να χρησιμοποιώ τον κάτοχο του δικτύου που σε περίπτωση προβλήματος θα πάρω σειρά κάτι αιώνες πριν απο αυτόν που θα έχει φορθνετ και θα παρακαλάει να φτιαχτεί το πρόβλημα του.
  • Έχω dsl στον ΟΤΕ απο την εποχή του νώε (πρέπει να έκλεισα 10ετία) και απο προβλήματα και ντάουν τάημ είμαι στο 0,1% και υποστηρίζει isdn άρα δεν προκύπτει κανένας λόγος να αλλάξω.
  • και πολλοί άλλοι λόγοι που δεν γουστάρω να κάθομαι να συζητάω κάθε φορά που θέλουν να μου πουλήσουν κάτι με το στανιό!
  • Εκτός των άλλων εγώ συγκεκριμένα είμαι γερμανόφιλος στο κόκκαλο, υποστηρίζω γερμανία, αγκέλα μέρκελ και είμαι για πολλούς γερμανοτσολιάς. Οπότε και γιαυτό ναι θα πλήρωνα τους γερμανούς.-

Όσο λοιπόν και να θέλετε να με πείσετε ότι το παλικάρι κάνει την δουλειά του, είναι πιεσμένο, κάνει τα πάντα να βγάλει το ψωμί του κλπ και δίκιο θα έχετε, αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να σχολιάζει με αυτό τον τρόπο την επιλογή μου. Περισσότερες πιθανότητες έχει να πέσει σε κάποιον σαν εμένα που δεν θα τον μπινελικώσει στο τηλ αλλά θα κάνει την εταιρεία σώβρακο στο νετ (με ότι συνεπάγετε για την εταιρεία του και τον ίδιο) και θα τον κάνει εχθρό παρά να πείσει κάποιον να πουλήσει υπηρεσία!

Ένα ευχαριστώ καλό βράδυ είναι αρκετό λοιπόν και όταν ο άλλος λέει δεν θέλω το θέμα λήγει εκεί. Όσο να χτυπηθείς ο πελάτης αν δεν είναι γενικά διατεθειμένος να αλλάξει πάροχο you name it δεν θα τον πέισεις τη σήμερον ημέρα που η πληροφορία υπάρχει σε μεγάλο όγκο έξω και δεν είναι ούγκανο που ήρθε απο το βουνό.

Σου λέει μετά η κοπελίτσα στα σόσιαλ μύδια ότι μιλήστε με τον πάροχο σας να σας βάλει στο μητρώο 11.

Αφού δεν ζήτησα ενημέρωση και βρήκατε το τηλ μου και καλείτε ότι ώρα νάναι εγώ δεν θα κάνω τίποτα άλλο απο το να σας κλείνω το τηλέφωνο. Καμία άλλη διαδικασία κύριοι!

Μην γίνεστε φορτικοί, δεν θα πετύχετε τίποτα! Μην σχολιάζετε τις επιλογές του πελάτη, δεν είστε σε θέση! Μάθετε να πουλάτε γιατί τέτοιες συμπεριφορές για άτομα σε πωλήσεις αν είχα τέτοια εταιρεία θα είχαν πάρει πόδι με τα ακουστικά πριν τελειώσει η βάρδια! Μην στερείτε τις επιλογές απο τον πελάτη! Επιλογή είναι και το όχι του και το ναι του και το θέλω να κάνω συνδιασμούς προγραμμάτων κλπ!

ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ!

ΜΗΝ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!

ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΟΤΙ ΩΡΑ ΝΑΝΑΙ!

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΑΡΓΚΕΤ ΓΚΡΟΥΠ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΑΙΝΤΕ!!!

Share this post...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Leave a Reply

Connect with:





Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.