Menu Close

Δοκιμή vw tiguan στην πίστα trial της vw στο wolfsburg

Λοιπόν ήρθε σιγά σιγά η ώρα να ανεβάσω φώτο απο την δοκιμή που έκανα στο tiguan στην πίστα που έχει φτιάξει η volkswagen στο wolfsburg.

O λόγος για το tiguan 2.0 tdi 140 ps αυτόματο 32Nm ροπή Track & Field έκδοση.

αφού έκλεισα ραντεβού, έδωσα διπλώματα κλπ ήρθε ο εκπαιδευτής πήγαμε προς το αυτοκίνητο και άρχισε να μου εξηγεί διάφορα σχετικά με αυτό.

το πόρτ μπαγκάζ παρόλη την τετρακίνηση εμένα σαν χωρός μου φάνηκε ικανοποιητικός. έτσι το γεμίζω με μπουφάν, τσάντες, σακίδια, ψώνια, ρούχα, μπότες, φόρμα εργασίας, κράνος, εργάτη, ώπα το παράκανανα και μπάινω για αρχή στην θέση του συνοδηγού.

έτσι ξεκινά μια αναγνωριστική βόλτα για το τί περιέχει απο δοκιμές η πίστα (βέβαια δεν μου ήταν τελείως άγνωστη γιατί είχα ξανακάνει δοκιμή εκεί το touareg v10 tdi με τα 313 άλογα αλλά με τον ερχομό του tiguan η πίστα χωρίστηκε και έτσι το καθένα έχει το δικό του κομμάτι και τις δικές του “ασκήσεις”)

πρώτη άσκηση λοιπόν είναι εκεί που το αυτοκίνητο πάει με τρείς ρόδες (στην ευθεία όπως βλέπεται στην φώτο και όχι δεξιά. αυτό είναι προς το τέλος)

δεύτερη άσκηση πέρασμα πάνω απο ράγες που δεν είναι φυτεμένες μέσα στο χώμα ή σε δρόμο! είναι ολόκληρες πάνω απο το έδαφος και όπως έδειξε είναι αρκετά πιό επίπονη διαδικασία και για το αυτοκίνητο αλλά και για τον οδηγό να τις περάσει έτσι παρά απο όταν περνάμε απο τις γραμμές του τράμ στην παραλία ή διασταυρώσεις του οσέ!

τρίτη άσκηση χώρος για αναστροφή αφού όμως προηγηθεί πατηλίκι σε κλίση με σκοπό το τράβηγμα του χειροφρένου που δεν έιναι πλεόν το χειρόφρενο που έχουμε συνηθίσει αλλά ένας “μοχλός” όπως αυτός που ανοίγουμε την πόρτα που βρίσκεται κοντά στο κιβώτιο των ταχυτήτων και πλέον όταν τραβηχτεί εν κινήσει φρενάρει το αυτοκίνητο κανονικά με αβς όπως κάνουμε και τώρα στο φρενάρισμα πανικού με το πεντάλ.

τέταρτη άσκηση είναι να περάσουμε απο αυτά τα τεχνιτά βουναλάκια στα οποία το αυτοκίνητο δεν βρήκε ούτε μπρός ούτε πίσω. τεχνιτά θα μου πείτε, έχουν ελεγχθεί για να μην βρίσκει το αυτοκίνητο αλλά ήταν μέσου ύψους και βάθους που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε κάποια λάητ όφ ρόουντ κατάσταση (που γιαυτές είναι φτιαγμένο το αυτοκίνητο αλλιώς πάρτε ράνγκλερ!)

πέμπτη άσκηση είναι το γνωστό ανέβασμα (και κατέβασμα) σκαλιών.

και τέλος που θα δούμε παρακάτω είναι το πέρασμα απο αυτόν τον ωραιότατο κύλινδρο που είδατε στην φώτο της πρώτης άσκησης που σκοπός είναι οι μπροστά ρόδες να φτάσουν μέχρι την σήμανση μαύρο-κίτρινο… έτσι ώστε η ωραιότατη ταπετσαρία των καθισμάτων να γίνει καφέ!

αφού έγινε η αναγνωριστική ο ΛΕΦΟΣ ήρθε στην θέση του οδηγού 😛

λ:και πώς είπατε οτι δουλεύει το τιπτρόνικ?το κουμπάκι αυτό τι κάνει?το λαμπάκι εκείνο τι δείχνει?αν κάνω αυτό τι θα γίνει?τραβώντας το άλλο θα ζήσουμε?

ε:και ναί μπλα μπλά μπλά μπλά μπλά μπλά μπλά

λ:ωραία κατάλαβα, θα τα δοκιμάσω όλα στην πορεία και ότι γίνει!

η αλήθεια είναι ότι εδώ στις ράγες και εκεί που το αυτοκίνητο μένει με τις 3 ρόδες το πόνεσε η ψυχή μου το αυτοκίνητο. πήγαινα βέβαια τόσο αργά που ήταν τόσο ήσυχα μέσα (ναι το ντήζελ ήταν ήσυχο μέσα για να ξεκολλήσουν κάποιοι απο το σύνδρομο του ταξί! έλεος ρε! εδώ τα τούρμπο ανοίγουν γραμμικά και δεν τα καταλαβαίνεις στην οδήγηση όταν ανοίγουν, τα ντήζελ γιατί να μείνουν στον θόρυβο του τρακτέρ? σιχτίρ!) που άκουγα το αμάξωμα τις στρεβλώσεις στο αμάξωμα. κλασσικά εκεί ήρθε και η ερώτηση.

λ:βλέπω κάτι ψιλά ακούγονται ε? αυτό δεν κάνει κακό στο αμάξωμα μακροσπρόθεσμα έτσι ώστε μετά απο ένα εύλογο διάστημα να έχουμε ένα vw koudounistra? (μην τολμήσει κανείς και ρωτήσει πώς τα είπα αυτά στα γερμανικά θα του λιμάρω τα φρένα!)

ε: αν γίνεται με προσοχή και χαμηλές ταχύτητες όχι δεν παθαίνει τίποτα. είναι εντός των ορίων ανοχής του αμαξώματος. τώρα αν περνάς τέτοια εμπόδια χυμαδιό τότε ναί σε κάποια φάση θα αρχίσει να τρίζει.

εδώ είναι στην χαρά πατηλίκι χειρόφρενο και αναστροφή. βέβαια αφού την πρώτη φορά την γλυτώσαμε και δεν σκοτωθήκαμε γιατί ενώ έπρεπε να κρατήσω τραβηγμένο το χειρόφρενο εγώ απλά το τράβηξα και το άφησα οπότε δεν φρέναρε τελείως :euwhistle: μετά έβγαλα το άχτι μου γιατί κούμπωσα μέχρι και δευτέρα 😀 αλλά χάρηκα και απο στάση την ροπή της ντηζελιάς :thumbl:

σκαλάκια. μου έσπασαν τα νεύρα γιατί ήθελα να το παίξω κυριλέ και σέβας στο αυτοκίνητο οπότε με το γκάζι που πάταγα τα ανέβαινα ένα ένα με αυτόν τον τρόπο λοιπόν όταν το αυτοκίνητο έφτασε στην μέση (ολόκληρο δηλαδή πάνω σε σκαλιά) ε 3 άτομα μέσα και ελάχιστο γκάζι που να ξεκινήσει… ε μυ την βαράει και λέω σιγά αν είναι θα με βρίσει οπότε και πατάω πλάκα το γκάζι και δεν πρόλαβα να καταλάβω πότε τα ανέβηκα όλα μαζί τα υπόλοιπα και έφτασα κορυφή λέω κιεγώ κοίτα το γ@μίδι τι δύναμη έκρυβε

και τώρα η κατηφόρα.

ε: άσε τα πόδια απο τα πεντάλ

λ:μα…

ε: άστα

λ:μα… πώς θα κατεβούμε χυμαδιό?

ε:άστα και θα δείς…

σκέφτομαι και εγώ, ζώνη φοράω, μεικτή έχει, μάρτυρα έχω οτι αυτός μου το είπε, καλή έκδοση είναι οπότε αερόσακοι μέχρι και για τις βλεφαρίδες θα υπάρχουν οπότε βγάζω τα πόδια απο τα πεντάλ και κρατάω απλά το τιμόνι (με τα χέρια ρε! όχι με τα πόδια!) και το κάρο κατεβαίνει μόνο του σιγά σιγά με φρενάκι που πάταγε μόνο του τεχνολογία ναούμ! συστηματάκι λάηκ χιλ χολντ κοντρόλ όπου στην ανηφόρα δεν πάει πίσω αν αφήσεις το φρένο και κατηφόρα δεν πάει χύμα αν το αφήσεις και πάλι!

γκα γκαν γκα γκαν! και τώρα το καλό! (πιό καλό, 3 και 1 με πήγε)

σκοπός όπως είπαμε εδώ είναι να κάνεις μέσα στον κύλινδρο ζιγκ ζαγκ με τις μπροστινές ρόδες (την αριστερή ή την δεξιά ανάλογα)να φτάνουν την κίτρινη-μαύρη σήμανση που σημαίνει δηλαδή ότι το αυτοκίνητο φτάνει στην μέγιστη κλίση δεξιά ή αριστερά που μπορεί να μείνει και στις 4 ρόδες. κάτι παραπάνω δηλαδή σημαίνει ανατροπή του οχήματος

ε:προς τα εκεί το τιμόνι και γκάζι, έχεις ακόμα.
λ:μπά όχι φτάνει τώρα γιατί να παίζουμε με την τύχη μας
ε:ρε πήγαινε λέμε δεν τρέχει τίποτα
λ:μα δεν πειράζει το είδα που το έκαναν οι άλλοι το κάνατε και εσείς πρίν
ε:πήγαινε λέμεεεε
λ:καλά θα πάω
ε:ε άντε πήγαινε
λ:καλά λέμε θα πάω
ε: ε πήγαινε ντε!

ε:ωραία και τώρα γρήγορα το τιμόνι απο την άλλη να εκμεταλλευτείς την φόρα
λ: εντάξει. (το xbox το αφήνω στον πολυαγαπημένο μου φίλο θάνο, το αυτοκίνητο μου το αφήνω στον μπίλλ να κάνει με κανα σοβαρό βόλτες και να αφήσει την πολυθρόνα s3 σπίτι, το κινητό το αφήνω στα ζάκια της ομόνοιας, στα παιδιά του seatnet και skodaclub αφήνω την αγάπη μου και στον παναγιώτη αφήνω να μου κάνει την μεταθανάτια φορολογική δήλωση και να συμπληρώσει το ε9 μου!)

όπως βλέπεται εδώ πήγα και λίγο παραπάνω απο την σήμανση και έτσι βλέπουμε καθαρά της άλλης πλευράς!

επίσης να πούμε ότι το κάρο είχε και αυτή την ωραιότατη ηλιοροφή πανόραμα.

αυτή λοιπόν ήταν η συμβίωση για κάποια ώρα με το tiguan.

όπως είπα και κάπου παραπάνω δέχομαι ότι η πίστα είναι ελεγχόμενες συνθήκες και έτσι το τιχουάν δεν τα βρίσκει σκούρα. εμένα όμως παρόλες τις ελεγχόμενες συνθήκες με άφησε ικανοποιημένο για τις δυνατότητές του σαν baby touareg. κάποιος που θέλει πιο εξτρήμ οφ ρόουντ καταστάσεις να πάρει ένα καθαρόαιμο jeep αν δεν έχει λεφτά όμως να μην βγάλει βρώμα ότι το αυτοκίνητο είναι κακό γιατι θα χαρακτηριστεί άμεσα μάπας. για αυτά πάντως που πέρασε στάθηκε κάτι παραπάνω απο καλά και ικανοποιητικά έχοντας στο μυαλό πάντα οτι μιλάμε για suv.

απο εσωτερικό κλασσικό vw golf – polo, το μοτέρ είναι μια χαρά (το diesel, γιατί το tsi δεν το γνωρίζω) όμορφο εξωτερικά, πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα τόσο που με μερικά ακόμα ο οδηγός είναι άχρηστος (ότι πρέπει δηλαδή για τον έλληνα οδηγό) οπότε απο εμένα σαν αγορά με βάση ορισμένα κριτήρια (καμια έξοδο το σκ για πικνικ στο δάσος, παραλία, εξοχικό, καμια χαλαρή λασπουριά κλπ χαλαρά οφ ρόουντ) είναι βάλιου φορ μάνι (μάνι καλέ τα λεφτά όχι τσι κρίτς) (με τις τιμές γερμανίας στο μυαλό μου, στην ελλάδα δεν γνωρίζω)

λέφος.

Share this post...
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Leave a Reply

Connect with:





Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.