Menu Close

Λέγε με εγκάθετο, λέγε με αλήτη, όπως θες εσύ…

είμαι στην Γκοσμοτέ απο το 99! Τόσο κακή εξυπηρέτηση όσο το τελευταίο δίμηνο ποτέ ξανά!

Σήμερα θέλησα απλά να διακόψω τη σύνδεση του κινητού μου και το ταχύτατο (!) ίντερνετ ον δε γκόου… 4 τηλέφωνα χρειάστηκε για να πάρω τους 2 4ψήφιους κωδικούς για να μπορέσω να κάνω την αίτηση. 1 τηλέφωνο που κόπηκε η γραμμή στη μέση της συνομιλίας, 1 που δεν απαντήθηκε (μάλλον για τεχνικούς λόγους), 1 που η τηλεφωνήτρια δεν ήθελε να εξυπηρετήσει/δεν ήξερε να εξυπηρετήσει με ανάρμοστη συμπεριφορά και 1 που τελικά τα κατάφερα. Αφού έγινε η ταυτοποίηση των στοιχείων με την μητέρα μου πήρα 2 κωδικούς που θα μου χρησιμεύσουν να πάω σε ένα μαγαζί της εταιρείας για να κάνω την αίτηση διακοπής. Με λίγα λόγια, ιδιωτική εταιρεία που έχει καταντήσει χειρότερη απο το δημόσιο…

Ρε παίδες, εσείς που είστε επιστήμονες εκεί μέσα, εδώ η στρατολογία και μέσα απο την σελίδα της και μπορείς να ζητήσεις πιστοποιητικό τύπου Α και να σου έρθει στο σπίτι με 4 κλικ, αντίγραφο ποινικού μητρώου απο τα ΚΕΠ με 5 κλίκ, ΓΓΠΣ για να μάθεις απο το σπίτι όταν κάθεσαι το μπουγιουρντί που θα κληθείς να πληρώσεις… Και για να διακόψεις την σύνδεση του κινητού πρέπει να καλέσεις την εταιρεία, να πάρεις κωδικό, να πας σε κατάστημα, να κάνεις την αίτηση, να δουλευτεί 30 (!) μέρες για να κλείσει. Θα μας τρελάνετε τελείως? Για τα παράπονα πρέπει να στείλεις fax και να δουλευτεί η αίτηση για 5 ημέρες… Μήπως να στείλω και τηλεγράφημα? ή καλύτερα να βουτήξω ένα περιστέρι απο το σύνταγμα να στείλω τις αιτήσεις??? Ακόμη και τα 090 για αστρολόγους έχουν και 210 γραμμή παραπόνων και εσείς θέλετε φαξ? Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν σας κάνει, δεν έχει ταυτότητα αυτό δηλαδή???

Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι*. Σε συμπεριφορά, σε εξυπηρέτηση, σε υπηρεσίες, σε διαδικασίες. Χαίρομαι πραγματικά που διακόπτω τα συμβόλαιά μου και πλέον κοιτάω αλλού!

Είναι ένας απο τους κυριότερους λόγους που μειώνει την ποιότητα ζωής, το να μην βρίσκεις το δίκιο σου και να μην μπορείς να κάνεις την δουλειά σου. Για το δημόσιο το ξέραμε χρόνια τώρα και παίζαμε έτσι μπάλα (αν και έχουν γίνει πολλά βήματα τα τελευταία χρόνια και έχει βελτιωθεί η κατάσταση αρκετά (όχι ότι ακόμα δεν έχουμε δρόμο)). Αλλά να μην μπορείς να κάνεις 5 πράγματα που θες σαν πελάτης, σε ιδιωτική εταιρεία, που δίνεις τα φράγκα σου και περιμένεις ένα Α επίπεδο υπηρεσιών Ε! αυτό είναι άνω ποταμών και κάτω ρυακίων. Απαράδεκτο. Υποτίθεται ότι το προσωπικό έχει κάποια χαρτιά απο πανεπιστήμια, που μπορεί να καταλάβει τις ανάγκες τις αγοράς και να φτιάξει τις υπηρεσίες τους ανάλογα. Τους διαφεύγει όμως μια πολύ απλή κίνηση που είμαι σίγουρος πως κανένας δεν έχει κάνει… Δεν σκέφτονται σαν πελάτες! Τα πράγματα τότε θα ήταν διαφορετικά και φυσικά προς το καλύτερο. Και το λέω αυτό γιατί πριν μέρες που είχα άλλο θέμα με την εταιρεία (θα αναφερθώ σε άλλο άρθρο), μετά από πολλά τηλέφωνα, πήγα ο ίδιος σε κεντρικό κατάστημα της εταιρείας και έβαλα τον υπάλληλο να κάνει ότι έκανα εγώ από το σπίτι για να βγάλει άκρη για εμένα… Ε! 2 ώρες και δεν έβγαλε! μέχρι και ο υπάλληλος αγανάκτησε… Τι άλλο να λέμε τώρα.

Το καλύτερο? μείνετε μακριά απο συμβόλαια ή περιορίστε τα στο μικρότερο δυνατό διάστημα! Μην δεσμεύεστε με εταιρείες παροχής υπηρεσιών για μεγάλα διαστήματα.

*: με ελάχιστες εξαιρέσεις που αν δούλευαν μόνο με αυτές τα προβλήματα θα αφορούσαν μόνο τις διαδικασίες και τα συστήματα!

Share this post...
Share on facebook
Facebook
0
Share on twitter
Twitter

1 Comment

Leave a Reply

Connect with:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.