Menu Close

Εξυπηρέτηση πελατών; iαποδώ

 

Θα θυμάσαι αγαπητέ αναγνώστη που είχα γράψει το πόστ για την ακρίβεια στα λάχανα της αγαπητής μηλάδας και το πρόγραμμα ανταλλαγής παλιών φορτιστών για συγκεκριμένα άηφο.

Σαν άμεσα ενδιαφερόμενος κιεγώ πήρα το φορτιστή μου (και το καλώδιο με την ελπίδα να αλλαχτεί κιαυτό) στην τσέπη και κατηφόρισα για το istorm  στο golden hall να κάνω την ανταλλαγή.

Εξυπηρετικά τα παιδιά δεν μπορώ να πω, άδειο το μαγαζί, λέω σε ένα πωλητή ότι είμαι για το πρόγραμμα και με στέλνει στο σέρβις του μαγαζιού (ένα γκισέ μέσα στο μαγαζί, δεν περπάτησα πολύ κιόλας). Εκεί λοιπόν είπα στο παιδί τα σχετικά και τον ρώτησα την διαδικασία.

Αφού με ρώτησε αν τον έχω μαζί, μου είπε πως πρέπει να τον αφήσω εκεί, να πάρω ένα παραστατικό και σε περίπου ένα 10ήμερο θα με ενημερώσουν να πάω να παραλάβω τον νέο. Εκεί λοιπόν με είδε που ξίνισα τα μούτρα και πριν προλάβω να πω κάτι άλλο (μάλλον με πρόλαβαν άλλοι) μου εξήγησε πως ξέρει ότι είναι λίγο “περίεργη” σαν διαδικασία και ότι το έχουν πεί στην άπλ αλλά αυτό είναι που πρέπει να γίνει.

Ε ναί λοιπόν είπα και εγώ, ευχαριστώ και θα τον αλλάξω στην Γερμανία.

Έτσι λοιπόν μια μέρα βροχερή πήρα το αεροπλάνο (όχι μόνο για το φορτιστή αλλά είπα να συνδυάσω το τερπνόν) για Μόναχο και μετά το τρένο για μαρίενππλατς όπου στην ρόζενστράσε είναι και το άηστορ του μονάχου.

Αγαπημένο μέρος γιατί έχει όλα τα μοντέλα για δοκιμές, ωραίο κόσμο, εξυπηρέτηση πελατών ΆΨΟΓΗ, τσάμπα γουίφι και κάτι εξαιρετικά λουκάνικα εκεί κοντά.

Μπήκα μέσα και σαν το πλαίσιο ένα πράμα ήρθε μια κοπελιά, της εξήγησα τι θέλω, με έστειλε στον δεύτερο όροφο και εκεί είπα σε ένα παλικάρι ότι θέλω την αλλαγή και πόσο διαρκεί η διαδικασία.

Γέλασε και μου λέει, ένα λεπτό;! του λέω μη γελάς, στην ελλάδα θέλουν 10 μέρες και εκεί του κόπηκε το γέλιο.

Μου λέει μου δίνεται τον φορτιστή και βγάζει ένα φάκελο με τον νέο. Συμπληρώνω τα στοιχεία μου σε ένα άηπαντ και σε έναμιση λεπτό (έπρεπε να αλλάξω και την γλώσσα πληκτρολογίου :ρ ) παίρνω στα χέρια μου το νέο φορτιστή και στο καπάκι μέηλ με την απόδειξη.

Που θέλω να καταλήξω;

Δεν είχα απορία για την εξυπηρέτηση πελατών στην Γερμανία, ούτε σας λέω να παίρνετε το αεροπλάνο όποτε θέλετε κάτι για να κάνετε μια δουλειά.

Απλά φίλε νεοέλληνα ότι και να κάνεις, φταίει δε φταίει το άηστορμ στην ελλάδα, η αντιπροσωπία ή η άπλ η ίδια, εσύ θα είσαι πάντα καταναλωτής δευτέρας κατηγορίας! Τι κιαν πληρώνεις το ίδιο το άηφον είτε στην ελλάδα είτε στη γερμανία είτε στο ουζμεκιστάν, στην ελλάδα θα είσαι καταναλωτής δευτέρας κατηγορίας γιατί το προφίλ σου έχουν μάθει η πολυεθνικές ότι αυτό είναι και ότι άλλο μπορεί να κρύβει αυτή η “διαφορετική διαδικασία” που ακολουθείται στην ελλάδα για να αλλάξεις τον φορτιστή του άηφο.

Στην υγειά σας λοιπόν.

υ.γ: και μην μου πείτε σιγά την διαφορά των 10 ημερών. Εφόσον κάπου αλλού γίνεται σε 1 λεπτό δεν με ενδιαφέρει καμία διαδικασία σαν καταναλωτή που πρέπει να περιμένει 10 μέρες!

Share this post...
Share on facebook
Facebook
0
Share on twitter
Twitter

1 Comment

  1. lefos

    Για την ιστορία λοιπόν, ξαναπήγαμε με ένα φίλο στο istorm στο Golden Hall με ένα φίλο που ήθελε επίσης να κάνει αλλαγή.

    Στην ερώτηση λοιπόν τι χρειάζεται/ποιά η διαδικασία κλπ ο “εξυπηρετικότατος” πωλητής μας απάντησε “Το τμήμα σέρβις είναι κλειστό το σάββατο”…

    Δηλαδή!

    1) Το τμήμα σέρβις είναι κλειστό Σάββατο ημέρα αιχμής!
    2) Πρόβλημα του μαγαζιού είναι ότι είναι κλειστό και όχι του πελάτη που πρέπει να ξέρει τα γούστα του μαγαζιού και άρα βρες μου λύση γιατί γιαυτό πληρώνεσαι
    3) Σε ρώτησα ποιά είναι η διαδικασία και η απάντηση είναι “είναι κλειστό το σέρβις”

    3/3 Απαράδεκτοι!

    Όταν ρωτήσαμε γιατί ο πωλητής μας είπε ότι ο κωδικός α1300 που είναι για αλλαγή έχει και υποκατηγορίες και πρέπει να ελεγχθεί με βάση το άηφο (ότι νάναι λόγια δλδ αφού στο σάητ της απλ λέει ο συγκεκριμένος κωδικός και όχι κάποιες υποκατηγορίες του!)

    Ευτυχώς ο υπεύθυνος του μαγαζιού ήταν πιο ευγενικός και διαβασμένος όπου τελικά δεν μπόρεσε να μας προσφέρει κάποια λύση απο το να μας στείλει στην κουέστ, κεντρικό εισαγωγέα απλ. (Απο το Μαρούσι στον Ρέντη δηλαδή.)

    Με λίγα λόγια, η απλ στην Ελλάδα έχει την κατάρα απο τα παλιά χρόνια της Κάκιστης αντιπροσώπευσης.-

    Στην υγεία μας

Leave a Reply

Connect with:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.